This page has moved to a new address.

For the home: Easycollage

Very Berry Mint: For the home: Easycollage

donderdag 20 december 2012

For the home: Easycollage

Heb jij nog steeds niets om aan je witte muur te hangen? Dan is dit misschien een leuke tip. Op de website van Easycollage kun je namelijk je eigen fotocollage maken. Vervolgens kun de deze laten afdrukken op canvas of op een poster.

Ik kwam het toevallig tegen en ik moet zeggen, ik ben enthousiast. Ik heb nog genoeg witte muren in huis om iets leuks aan te hangen. Ik vind het altijd lastig om te bepalen wat. Gewoon wat foto's in een fotolijst vind ik maar saai en wil je echt een mooi kunstwerk, dan is dat al gauw een investering.

De collage kun je binnen 5 minuten ontwerpen. Je kiest een ontwerp, upload vervolgens je foto's, de foto's geef je een plekje, je kunt ze nog even bewerken en tenslotte rond je de bestelling af. Easy peasy toch?

De levertijd voor een poster is 2 werkdagen en voor een canvas 4 tot 5 werkdagen. Je kunt al een collage maken vanaf 12.95 euro. Ook leuk om cadeau te doen, bijvoorbeeld aan je vriendje, zus of beste vriendin!

Zie hieronder een paar voorbeelden:




Bron foto's

Wat vindt jij van dit idee?

Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage