This page has moved to a new address.

Label-Love: Selected Femme

Very Berry Mint: Label-Love: Selected Femme

zaterdag 19 januari 2013

Label-Love: Selected Femme

Ik ben dol op Scandinavische merken, dat wisten jullie waarschijnlijk al. Mijn liefde voor het merk Selected zal jullie dan ook niet verrassen. Selected is een Deens merk dat in 1997 gelanceerd is. In 2008 werd de dameslijn Selected Femme gelanceerd. Dit is wat Selected zegt over de lijn:

SELECTED FEMME represents a strong, metropolitan woman. She is fashionforward with an edge. Her wardrobe is a contrast between seductive and sophisticated items. Exclusive qualities as well as textured and eye catching details enhance the unique and luxurious feel of the SELECTED FEMME universe. SELECTED FEMME meets women’s individuality and it therefore represents two strong looks - FEMME & FEMME JEANS.

Dit spreekt mij heel erg aan! Ik neem regelmatig een kijkje op de webshop. Onlangs zag ik dat een deel van de nieuwe collectie binnen gekomen is. Voor jullie selecteerde ik mijn favorieten:


 
 
 
 
 

Foto's

Ben jij ook fan van Scandinavische mode? Wat vindt je van mijn favorieten?

Labels: , , , ,

1 reacties:

Op 2 februari 2013 om 21:39 , Blogger Marlissa zei...

Hier nog een fan van Selected! Prachtig dat mint groene jurkje, en zilveren ketting:)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage