This page has moved to a new address.

OOTD: Sporty orange

Very Berry Mint: OOTD: Sporty orange

dinsdag 15 januari 2013

OOTD: Sporty orange

Eigenlijk was het helemaal niet de bedoeling om foto's te schieten van deze outfit. Ik heb er namelijk niet echt mijn best voor gedaan en wilde gewoon comfy kleding aan. Ik was alleen een middagje bij mijn zus en zij had een statief gekocht voor haar spiegelreflex camera. Die moest natuurlijk even uitgetest worden ;) Ik draag hier een snake print broek van de Pimkie, een top van de Mango en wedge sneakers van de Primark.


 
 
broek - Pimkie / top - Mango / schoenen - Primark

Ben jij altijd op en top gestyled? Of loop je ook graag in comfortabele kleding?


Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage